ain't no other

Kom inte ut till stallet förens klockan var 18.30, så det hann bli mörkt idag igen. AJAJ!
När jag kom ut till stallet var allt i full gång, nästan i alla fall.

Jag mockade åt Montana och borstade henne i stallgången i lugn och ro.
Sen sadlade och tränsade jag och vi gick ut i paddocken.
Där var det nästan helt fruset, REDAN?!?!

Usch, jag gillar inte frusna paddockar!

Tog det ganska lugnt, på grund av underlaget. Skrittade mest och krävde ingenting av någon av oss. Mysig stund! Hon blev lite pigg på slutet. Men annars var hon lite lugnare idag än vad hon brukar, fast ändå glad och framåt.

På torsdag SKA jag komma ut tidigt och fotografera fina flickan och rida ut, för första gången med Montaniis :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0