inge stall för min del.

Tror jag aldrig bloggade igår..?
Men det var för jag var sjuk och min kompis red Corona! tack.
Jag unnade mig en ledig kväll igår genom att åka på bio med min mamma och syster. Harry potter och dödsrelikerna del 1 ( eller part 1) En helt sevärd film enligt mig och mina ögon fuktades bara vid tanken att det är den sista filmen av Harrypotter? Visserligen kommer det komma en till del, men nu har man verkligen ingenting att längta efter varje år. Man kan inte tänka : Äntligen! snart kommer det en till film. Sorligt men sant.
längat helt klart efter nästa del!

Inatt hade jag så himla ont i örat och hörde knappt något med det. Jag låg och grät. haha! Pappa fick ringa till docktorn på morgonen och dom sa att jag hade öroninflamation och ska dricka jätte mycket vatten och ta ipren och ta nässpray! och det blir inge stall dom närmaste dagarna.

Mikaela får ta hand om Corona dom närmaste dagarna. Tack! finns ingen annan än hon som typ ställer upp. Jätte snällt!
Är det något speciellt ni vill läsa ?
bara och kommentera på!

föresten majja! jag ÄR bbatman.



Kommentarer
Postat av: Amanda Månsson

Den va så sjuuukt fin (aa)

2010-11-20 @ 19:35:43
URL: http://amandamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0