Magic Suprice 19/11

Skulle bara jogga henne lite i paddocken för jag mår inte så bra, är massa förkyld.

I början skulle hon verkligen inte skritta, skitjobbigt var de för hon var rädd för allt!
Efter ett tag kortade jag tyglarna och började överböja henne lite & hon var känslig, mjuk & fin i sidorna.
Men hon kunde inte skritta lugnt utan hon skulle hela tiden studsa till för allt och trippa.
Skitskoj, verkligen! -.-
Började trava lite smått och de gick åt helvete.
Hon skulle trava i 190 all the time och hon la sig bara i handen.
Hon är ganska kraftig och sen lägger hon sig i vänster och de är min svaga sida.
Efter ett tag lugnade hon ner sig lite & då började jag sitta lite & gjorde öppnor och skänkelvikningar. Gick väl sådär.

Travade av henne lång och låg sen skrittade jag av en snabbrunda ute på 15 min?

Denna dagen sätter vi ett streck över bara.
Hon var jobbig i all hantering+ridningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0