Magic Suprice 26/11-2010

Skrittade ut en runda BARBACKA pga jag inte hittade broddarna & hon har inte fått snösulor.
Hon var superspänd för de var mörkt ute fast jag hade pannlampa & snön lyste upp.
Hon gick och trippade, hoppade till åt allt och var superpigg!
Skrittade mest men tog lite trav i lite högre snö & GUD VA FIN HON VAR!!!
Jag vet att snön gör så hästarna tar i mer och hon tog i som bara den och gick i super form!
Shit va kul hon tyckte de var!
Jag höll på att trilla av typ 5 gånger för jag satt på ett superhalt stalltäcke x)

När jag kom tillbaka till stallet torkade jag hennes ben så mycke jag kunde med handduk sen lindade jag dom så hon inte skulle vara kall om benen. Sen satt jag mig i hennes box och myste massa med henne. (Jag vet att man inte ska sitta ner i hästarnas boxar men blir jag ihjältrampad är de mitt fel ;)) Hon fick massa morötter och hon var så nöjd!

anledningen att jag lindar så långt ner är för att jag vill hålla hennes ben varma!

söt heeest<3

morötter<333 haha


Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

brun moroto till da toto haha :D

2010-11-27 @ 17:48:28
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Anonym

den har ju sår i munnen:S! stackars häst

2010-12-01 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0