Majja Bergdahl!

Höhö, tänkte skriva lite kortfattad om mig själv nu :)
Jag har en tendens att förklara saker 1 miljon gånger & skriva för mycke, så måste tänka på att kortfatta mig för annars kommer ni somna ;)

Jag heter Majja :)
Majja Bbatman Bergdahl för att vara exakt :) eller Holgersson med, men använder mig inte av de :o
Jag bor i Kalmar men man kan också säga att jag bor halvt i malmö! ;)
Kalmar: Mamma(Malin), låtsaspappa(stefan), Storasyster(Linn), Storebror(SakariasSacke), halvlillasyster(Wilma) & sen 9 norska skogskatter. Vi har kattuppfödning x')
Malmö: Pappa(Jonas), Pappas sambo(Pernilla), 2 katter(Amandus&Daisy) & 2 knäppa hundar(Hugo&Hedda).

Jag är glad, sprallig, dampig, helgalen, knäpp, fjantig omogen & helt hyper mest hela tiden. Jag står för allt jag säger, men jag är inte elak. (bara liiite ;)) Jag är väldigt lätt att prata med, lita på och lära känna! :) Jag är kort med, bara 165cm typ :(

Måste bara säga att denna bild förklarar min personlighet bäst! ;)


Hästarna:
Jag har ridit i snart 12 år och tränat högt men inte tävlat så mycke mer än hemma på alla olika klubbar pga jag har bytt hästar så ofta! Jag har haft jättemånga hästar på foder och vissa kanske anser att de är tråkigt men jag har utvecklats så galet mycke av att rida så många olika hästar! Jag är verkligen en hoppryttare, men rider endast dressyr just nu (vf får ni veta sen). Jag ÄLSKAR skitheta ponnier. Är de stor häst får den gärna vara liiite lugnare för jag är ganska kort (a)

Magic Suprice
*2004
153 cm.
Ett väldigt envist stoigt sto som vet vad hon vill. Hon har väldigt mycket kapacitet och just nu pga skada kan hon endast ridas dressyr. Hon har fint steg och är superfin i formen och är lite kraftigare byggd med nättare ben.




Så, de får räcka! :) undrar ni ngt kan ni bara fråga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0