Rida rida

okejokejokej jag vet att jag är kass på att uppdatera. Men här kommer mina uppdateringar:

Lördag: fick jag äntligen riida! Red i paddocken dock. Men det funkar det oxå, måste ju bara säga att det var hur kul som helst att rida utan att bli orolig för hästen ska halka!

Söndag: Red igen, men då fick ronna för sig att jag skulle hellre ligga på backen ist för att rida henne. Kan ju säga er att hon bocka ( och inte så lite heller ) hela tiden på en raksträcka och sparka bakut samtidigt så ja ramla av, fick såklart hjärnskakning men jag satte mig upp igen och red. Hände samma sak igen fast då hamna ja under henne. Vet inte vad det är med hon? hon har tydligen varit så i malung oxå, så Amanda ska komma upp ngn helg och hjälpa mig få 'pli' på henne! Kommer såklart film!:D

Måndag: Red med Kattis och Mikaela! Hur roligt som helst! Vi galoppera på ett gärde och Camillo och Corona vill såklart som vanligt vinna över varandra och jag var livrädd ronna skulle sticka med mig och bocka som hon gjorde i söndags. ( men hon bara skena ilte och sparka bakut, men det var bara för jag hållde upp tyglarna lite så hon inte skulle få tillfälle att bocka! )
Tisdag ( idag ) : Idag fick ronna vila.
Btw, har så grymt fula skor så jag vågar knappt visa mig i dom.
Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe, kanske inte världens finaste skor men dom ser rätt varma ut så, hiss! :) Varma skor behövs ju nu när det är så himla kallt.

2010-12-02 @ 19:00:04
URL: http://themaine.blogg.se/
Postat av: Linnea op de Weegh

men de är ju ful-coola ;) hiss på de om de är sköna :)

2010-12-02 @ 19:57:54
URL: http://polze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0