Söndags:

Har inte skrivit på ett tag, har haft jätte mycket att göra!
Ska försöka bättra mig nu i veckan. Min storasyster kommer hem idag så ska dra med mig henne till stallet nån dag ;)

I söndags var Moa (min kompis) med mig i stallet. Jag red ut med Montana för första gången,red även barbacka på Montana för första gången. Sen efteråt fikade jag och Moa i höstallt. Vi satt uppe på en höbal och åt bilar, hihi. Hade jätte mysigt <3

Moa fotade lite när jag red i paddocken. Det var ganska mörkt, så hon fotade med min externa blixt. Bilderna blev kanske inte bäst pågrund av mörkret. Fast det är ändå roligt att ha bilder :)


 
Ni får klicka upp bilderna själva ;D Haha, man  har inte jätte vacker kropsform med säkerhetsväst...
BIldera fick som sagt lite skummaljus och jag har tyvärr inget redigerinsprogram i dtorna just nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0