streptokocker

ja ni. Jag hade varken öroninflamation eller ögon. När jag vaknade i morse så kunde jag inte öppna ena ögat och det var läskigt... Hehe. Lite skämt åtsido ;) Men jag kunde verkligen inte öppna ena ögat så vi åkte till docktorn. Fick ta lite prover och så och då hade jag Strektokopper. Vääldigt jobbigt då jag varken får rida eller knappt äta något. (-.-)
Jo jag får ju äta men det går ju knappt inte.. Ska dock inte gå i skolan resten av veckan och det kallar jag LOV!
Tog föressten ut hästarna idag! Blev väldigt glad att se ronna och hon blev nog väldigt glad av att se mig, för det betyder ju att hon ska ut ;)
Mockade och fixade så allt var klart tills kvällen oh´ch åkte hem och sov!
Ni ska bara veta hur FUL hon ser ut i sitt täcke.. Kan försöka PSA ihop de täcket hon har+halstäcke.. ingen vacker syn vill jag lova

På torsdag eller onsdag ska jag träna seven games om jag för för mamma ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0