ruubrik ?

Jag har varit liiite busig idag! Jag red Corona fast jag inte fick för mamma och pappa. Men hon kan ju inte stå tills jag blir frisk? Har ingen som kan rida henne med Mikaela ( min stallkompis) heller så.. Ja! det fick bli så att jag red idag!... vilket jag ångrar!

Allt var verkligen jätte bra! Eller nej där ljög jag lite... det var lite snöstorm ute, men bortser man från det var det väldigt roligt! Red 'fram' på ett gärde och där blev hästarna lite bittra, haha! ( båda är ston såklart ;) ) och börja sparka och låta runt om kring sig!
Det kändes verkligen att Corona var stel som en pinne efter all vila :(

I morgon är det en lyckans dag! för då kommer hoviis!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0