Mål

Jag har inga tävlingsmål med Suppan för vi är inte redo på långa vägar och de kommer nog tyvärr inte hålla så länge mellan oss två.
Men självklart har jag fortfarande mål och de tänkte jag dela med mig av till er!
- Lära känna henne bättre.
- Få henne att lite på mig.
- Känna mig trygg med henne.
- Träna bort hennes skuttproblem.
- Få Suppan att bli mer jämnstark.
- Få henne mjukare för hjälperna.
- Stärka henne massa i galoppen.
- Muskla upp henne ordentligt.
Har fler mål, men dessa är de viktigaste för oss just nu :)
Vill verkligen lära känna henne så när vädret blir bättre så ska vi ut på långpromenader och mysa.
Man måste man inte passa som handen i handsken för att må bra tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Tova

hon värkar lite som min ponny! men det är ju svårt att veta på så lite text ^^ men kan inte du skriva om henne i ett inlägg? :)

2011-03-02 @ 09:42:35
URL: http://teamss.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo nu är det så att din present kommer att bli lite sen.. ehm haha x) Eftersom att jag typ inte har tänkt på att det redan är imorgon du fyller år! Men om du ger mig ett tips så ska jag köpa en present till dig :D:D Förlåt x)

2011-03-02 @ 20:52:28
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0