allt går åt helvete

Orkar inte ha häst!
trivs inte ett dugg i de stallet jag har hon i, och får bara skit för allt jag gör,ALLT. tydligen bara för jag sov när dom gjorde någonting med hagen får jag inte ha kvar henne där, skitstall! ( hm, jo men bara om jag sköter mig?) wtf jag offrar fan så sjukt mycket för att hjälpa dom.
Ska kanske låna ut henne till natalie Nej hon kunde inte, någon som vill låna henne ett litet tag?men har ingen aning, kanske de löser sig? eller om inte får jag låna ut henne tills allt ordnar sig,
fuck u!
- ditt fel att de blir såhär!
ska kanske inte skylla allt på dig, men lite fel är de väl mitt men du kan inte vänta dig att jag har en inbyggt klocka!


Många undrar, men ingen förstår...

 

 

 

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: beaa :)

kan du lägga ut en bild på din egna häst? :)

2010-12-19 @ 14:23:46
URL: http://www.beatricebroberg.bloggplatsen.se
Postat av: sv: beea :)

visst! =D

2010-12-19 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0