blä

jag
har
förändrats
mycket
sen
i
sommras/september.
SE bara.
glappande tyglar, sakta mot hindren, fel galopp efter/före hindret osv,
har tyvärr inga filmer nu, men jag kan säga såhär, jag har kortare tyglar, jag fixar så det blir rätt galopp efter hindret, jag rider snabbare mot hindret, sitter rakare, alltså mycker rakare, jag lutar mig inte framåt före/efter hindret! visserligen så är inte ALLT perfekt, men de kommer med tiden!

juli



24 juli denna är en film jag hittar miljoner fel i! usch på mig! o: första träningstävling, BLÄBLÄBLÄ


denna är i början av september men den är redigerad sent xd. det är den bästa videon jag har av hopp iaf,  hon känner inte att 'tyglarna' är glaappa iaf!

tur att man måste göra misstag för att komma längre fram!


Kommentarer
Postat av: Pernilla, HAFLiNGER.bilddagboken.se

Det känns som om sadeln är lite liten för dig? (: Försök tänka på att våga sitt på hästen i galoppen så du inte "studsar". Dessutom ser det ut som om du är lite stel/spänd, slappna av och följ med hästens galopp och i språnget. Annars är du riktigt duktig, så som ponnyn. Lycka till i fortsättningen :D

2011-01-02 @ 22:19:44
URL: http://pernillamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0