Film och bilder!

Jag lovar att ni ska få massa bilder sen igår och senast Louise var med och fotade mig och Suppan så snabbt jag får dom! Ni kommer även få ridfilm och bilder på onsdag när världens bästa Carro följer med upp till stallet, då får ni se lite hur jag rider och så! Då blir de nog i paddocken för jag vill inte att hon ska vara dötrött, haha!
Jag valde att åka till stan idag istället för att rida och imorgon ska hon få nya skor så de blir ingen ridning! Men Suppan är nog helnöjd iaf, hon älskar att bara tjocka sig och äta supermycket! Typ som jag! ^^

Fråga mig inte ens varför jag skriver detta, men jag tycker bloggen faktiskt har helkass uppdatering och de förstår jag verkligen nu under jul. Men nu är Julen över så nu får vi allt ta och bättra oss alla 4!
Massa kramar till er allihopa, jag hoppas ni fått underbara julklappar.
Nu ska jag ta ut mina linser och sedan ska jag lägga mig och kolla på film! :)


Kommentarer
Postat av: S I X Y

Vill bara säga att jag verkligen diggar er blogg, och gillar hur ni allihopa skriver. Läser den dagligen! :D

Sen måste jag också fråga Maja, har du linser? Som i färgade linser, eller linser istället för glasögon? ;)

2010-12-29 @ 01:10:15
URL: http://sixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0