FÖLÅT!!!!

Jag har inte haft något Internet sen Julafton, eller de började lagga på Julafton. De började funka för ca 1 timme sen!!! De sjuka är att vi bytte Internet för typ 2-3 månader sen till ett skitsnabbt, men de har varit mer problem med detta än med de andra segare vi hade! Dock är detta snabbare, när de vill funka. Vilken är sällan!
Jag har försökt blogga genom min mobil men blogg.se har bara dampat när jag försökt logga in så jag har inte haft någon chans att blogga!
Julafton var bra, jag fick skitbra presenter!! :D
Red Suppan igår och Louise var med och fotade! De gick helt okej, men hon blev TRÖTT! Men hon var skitfin, gick först i en hög form sedan försökte jag lägga ner henne lite och rida loss henne! Gick helt okej! Louise fick även rida lite och hon höll med om att hon ser lättare ut än vad hon är! :L Vilket är sant, hon är en ganska svårriden häst men jag har hittat knapparna! :D
Suppan ser ju nöjd ut, hahahaha!
lille snuttis <3
fler bilder kommer så fort jag får dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0