Fullt upp!

Förlåt så hemskt mycket för den kassa uppdateringen. Men min vecka har varit fullspäckad!

Måndag: Skola till 15:30, plugg, duscha, sova.
Tisdag: Skola till 15:45, fika med Alice&Wilma, kyrkan, duscha, sova.
Onsdag: Skola till 14:00, plugga, kyrkan, laga mat, duscha, sova.
Torsdag: Skola till 15:30, plugga, duscha, sova.
Fredag: Skola till 14:00, packa, stallet, rida&fixa allt i stallet, buss hem, duscha, laga mat, sticka & nu sitter jag här.

& sen har jag tagit en liten paus från allt denna veckan, har liksom haft 3 prov denna veckan så jag har varit skitstressad! Men nu är jag lite piggare och denna helgen kommer bli bra. Idag(lördag) kommer carro & sover här. Helt underbart. Har inte träffat henne på hur länge som helst. & på söndag ska jag med henne till kyrkan sen tar jag bussen direkt från stan till stallet. Helt mysigt! :D Ska se om carro kanske vill följa med till stallet så de blir lite bilder!

Vet att detta inte är hästrelaterat alls ;) Men jag ska skriva lite om när jag ridit nu & sen ska jag fixa lite roligt tror jag! Imon kommer ngt/ngra tidsinställda inlägg så bloggen inte är helt död!

sjösnöhäst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0