Julshow

Igår var jag på malungsälens julshow! Allt var toppen, men de ända som var dåligt var att den satt en irriterande person brevid oss och sjöng alla låtar och kommenterade allt, tror han inte att hans barn ser vad dom gör eller?
Han sa tydligen till sina ungar att snövit var askungen..? man börjar ju undra lite ;)
'tävlade' med Fanagan oxå, gick väl bättre än förväntat, men 'hornen' satt för spända så han gapa som attan hela tiden, tills en ridlärare kolla de..
Har ridit ca 2 gånger denna vecka.. inte bra alls! ska rida så ofta jag kan. Men idag ska jag rida och de kommer nog bilder! ( kan ju påpeka att det är 21 - ute.. )

Nu har jag ett prov som väntar. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0