Majja!

Jag kom på en sak!
Tänk om ni tror att jag är en såndär tråkig människa som är skitdryg?
Till er alla som tror det vill jag bara säga att ni tyvärr har FEL! Ni har så fel så jag vill slå er med en sopkvast i huvudet! Nej, jag är inte elak(bara lite;)).
Om ni någonsin ser någon person ni tycker liknar mig och ni inte vågar fråga för ni tror att ni kanske har fel så ska jag hjälpa er att känna igen mig! :D
Jag har brunt hår, jag har lugg och uppklippt hår. Jag har svarta ögon, jag har 9/10 gånger på mig converse. JAG HAR DAMP. Jag brukar oftast fjanta mig och jag är väldigt sprallig. Jag kan inte säga R, jag säger TJEX! Jag gör alltid massa fula miner och jag sitter alltid längst bak i bussen..
Asso förlåt, helt sjuk text. Men för er som inte känner mig.
Jag är trög, fjantig, flummig, omogen, töntig, tuffast på jorden, bumbibjörn, helknasig, knäpp och jag rapar ofta offentligt. Fråga Johanna L om ni inte tror mig (a)

Undrar ni ngt om mig eller ngt annat adda min msn ffs! :o
Är hur snäll som helst! :D
& alltid social!


Kommentarer
Postat av: Emelie Jansson

sv; tackdu :)

2010-12-29 @ 01:23:52
URL: http://fjordyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0