Opepp!

Är hur jävla opepp som helst tills julafton.
Vill inte ens att de ska komma, jag orkar seriöst inte med det.
För mycket saker som hänt de senaste året och att fira andra julen utan mormor gör så ont!
Imorgon ska jag handla alla julklappar, sen åka till stallet.
Tror Suppan får vila för jag börjar bli sjuk igen, alltså bara upp och mocka och fixa kraftfoder+hö!
Imorgon får vi se hur uppdateringen blir, kanske inte orkar uppdatera ens!
Ville bara skriva de så ni vet att jag inte dött, hoppas på att Johanna, Johanna och Elvira kan hålla uppdateringen uppe!
Uppdaterar jag inte på typ 3 dagar betyder de inte att jag är död, utan julen är en jobbig tid på året. Eller iaf detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0