Provridning!

Min morbrors tjej Annelie skrev till mig på facebook och frågade om jag ville komma och testa hennes nya häst hon har på prov snart. Hon berättade även att hon som äger hästen har en c-ponny hon vill att någon ska tävla pga hon är över 18. Just nu står denna ponnyn vid torsås vilket är där Annelie har sitt stall så då ska jag åka dit någon dag och testa Annelies häst och prova c-ponnyn! Jag är verkligen sugen på att rida ordentligt igen, de blir ju inte så ordentligt med Suppan just nu!
Att hoppa och kunna rida ordentligt och andra hästar är något jag behöver för att jag ska ha kvar motivationen, jag har inte kunnat rida ordentligt sen jag hade Dattan. Vilket är i somras, och tro mig. Man saknar de något enormt. Tro inte att jag inte vill ha Suppan, för de vill jag. Men jag vill ha något mer också :)
Fan va rörigt inlägget blev! Men jag har bråttom, våra gäster kan liksom komma närsom och jag sitter fortfarande i handduk! Gott nytt år på er alla iaf!
saknad ponnybus<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0