Ridplaner!

Ridschema:
Onsdag
: Rida dressyr i pd eller på fältet bredvid travbanan! På 3-delat med remont! (filmar om de blir i paddocken)
Torsdag: Jogga henne på hacket och leka lite i paddocken!
Söndag: Rida ut och träna övergångar på travbanan. 3-delat bett och aachen!
Tisdag: Dressyr (antingen på fält eller i pd, pd=filmning) 3-delat och remont!
Onsdag: Longera inspänd med 3-delat och aachen.
Torsdag: Skritta ut längre runda på hack, liiite trav för att bara ställa igenom!
Fredag: Dressyr ute, remont och 3-delat!
Detta schemat kommer absolut inte följas till punkt och pricka! Utan de kommer göras massa ändringar! Om de skulle vara så att Suppan var skitpigg när jag tänkt ta de lugnt byter jag ut lite! Men allt detta ska iaf göras! Kanske rider ut med ngn i stallet med :) Men de är faktiskt mysigare när vi är ensamma för då måste inte Suppan hålla på och fjanta sig! ^^
Imon blir de dressyr iaf! Slutar vid 12 imorgon och då tar jag bussen direkt så jag kan rida när de är ljust :)
Höhö, bild sen i våras när jag red Tobias häst Min Prince!
Tobias den jäääävlen höjde upp tills vi hoppade 105, alltså andra gången jag sitter på hästen och detta var under min ridpaus..
Saknar Tobias som fan nu :( Han jobbar i uddevalla! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0