Snygga brandmän, bra betyg och pepp majja!

Måste bara berätta lite roliga saker som inte har med hästar att göra! :)
Idag när jag kom till skolan, 5 min sen som alltid! Så var alla i min klass i korridoren och jag undrade såklart varför. Och vi skulle ha brandövning som började 8:30. Helnajs att slippa 2 lektioner tänkte jag! Gick in och satt mig och framför mig stog 2 ASHETA brandmän, jag dog. Jag dog sååååååå hårt<3 Jag ska gifta mig med en brandman, en snygg sådan! Aja, efter de hade vi en superintressant diskussion på son:n sen mat och efter de hade vi syslöjd. Denna lektionen var jag inte så effektiv men jag planerade massa i min bok. Och sen sa min lärare mitt betyg, ett säkert VG! *stoooooooolt* & igår fick jag även veta att jag har vg i hemkunskap! Imon sätts iaf alla betyg och jag är säker!
Sen efter det är de ganska chilla lektioner och mindre plugg och de betyder alltså att jag får mer tid till Suppan! Sen börjar mitt lov på onsdag och då får jag ännu mer tid till henne. Så nu börjar vår träning, ska verkligen ta massa tid till henne och att verkligen lära känna henne!
Så, nu har jag skrivit av mig. Nu ska jag fixa lite intressanta inlägg! :D

Såhär djup snö måste jag gå i för att hämta min häst när hon är dryg!
(troligtvis djupare nu :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0