Söndag

Var ute i stallet vid 12 tiden idag, vädret var helt underbart! Hade hemskt gärna velat rida ut, men det är väldigt halt på vägarna just nu. Jag red lite i paddocken, som förvånandsvärt inte har blivit särskilt hård.
Det gick helt okej, hon sökte sig ganska bra nedåt. Men hon var lite extra orolig, eftersom att lilla fölis gick ute i hagen utan mamma för första gången. Så hon var ganska stressad när vi kom in sen, var tvungen att snabba mig och ta av henne sadeln.

Fotade lite på flocken i hagen sen:


Sötis fölis!


Mer sötis fölis! För er som inte hängt med, så är det Montanas dotter :)


Men åh ^^


Bilderna är lite oranga, orkar inte redigera x)


Fina Montana :)


Myste med Artax också :)


Artax


Denna blev ganska brusig, men jag gillar den!


haha :'D


Unna.


Fölis och Montana

Så, det var alla bilder och allt för mig för dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0