Suppan likes it!

19/12
Suppan verkade gilla hacket, i början var hon lite skeptiskt men sen gick de finfint! Riktigt bra faktiskt :') Hon jobbade på SUPER faktiskt! Jag försökte hålla henne i en väldigt låg form så vi kunde träna ryggen väldigt mycket! Vilket gick super, hon trampade under sig superbra och var väldigt underbar faktiskt! Tränade lite skänkelvikningar, öppnor, framdelsvändningar och ökningar! Övergångarna sitter bättre nu, men eftersom hacket är såpass skarpt så gick de inte lika bra idag! Skrittade fram i ca 10 min, red intensivt med skrittpauser i ca 25 min, skrittade av en kortisrunda ute på ca 15 min! Är faktiskt helnöjd med henne och hon var nöjd med!
Efter mockade jag samtidigt som hon stog i boxen och hon var gaaaaaaalet kelsjuk! :') Hon skulle heeeela tiden lägga huvudet i min famn och pussas! Mysheest!<3
Nu till de jag lovade! HAHAHA! min fina vlogg och en ridfilm på ca 7 min.. Fast man ser bara liiiiite jättesällan, men film äre iaf!
vlogg:
ridfilm:
Helt okej att skratta ÅT mig, för de gör jag x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0