Utkast: Dec. 14, 2010

okejokej. Tänkte berätta lite om vilka hästar jag kollade på innan jag fick ronna!
Var visserligen aldrig iväg och kollade på någon, men några jag har mailat på och skulle iväg och kolla.
Sto
född 06( eller så var hon 6 år kommer inte ihåg!)
new forest
har glömt namn!
- jag skulle iväg och provrida den ponnyn men det blev inget, för hon hittade en annan fodervärd, vilket var synd, hade börjat tappa hopptet där ett tag.

Sto
(kommer inte ihåg när hon är född)
new forest.
Mira
- kollade runt på bilddagboken och såg att julias ponny var till salu. (http://goldenriders.blogg.se/) dom var inte så sugna och lämna ut henne på foder men jag tänkte åka och kolla på henne iaf! men som min vanliga otur så hade hon redan åkt iväg till någon annan. hon var den perfekta för mig tänkte jag. Jag undrar hur de skulle va om jag hade henne,  men det måste va ödet!
Sen juni den 4 fick ja reda på att jag skulle få ronna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0