Utmanad här med!

Men Majaaaa, var du tvungen? :( ;)


4 tv program jag ser på:

  • House!
  • Two and a half men.
  • Ung och bortskämd.
  • True blood <3

4 saker jag gjort idag:

  • Vart på skolans julfest.
  • Köpt blommor, haha.
  • Skolan.
  • Käkat varma mackor.

4 saker jag avskyr:
  • När människor låtsas, ljuger och sviker.
  • Torkad frukt och gamla skumtomtar, blä.
  • Måndag morgon kl 8.00, ligger helst och sover.
  • Våld.

4 saker på önskelistan

  • Läsplatta, typ mini Ipad.
  • Mysstrumpor!
  • En undebar dag med min familj.
  • Mobil; Xperia x10, inte mini!

4 personer jag utmanar:

  • Har ju ingen aning om vilka ni är som läser bloggen, så den som känner sig utamanad, är utmanad!

Som ni ser så har jag vart på julfest så inget stall för mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0