Utmanad!

Jag blev utmanad av Elvira men har inte orkat göra den förräns nu, gör den nu iaf. NÖJD ELVIRA?! :o


4 tv program jag ser på:

  • Scrubs
  • How I met your mother
  • Smallville
  • Big Bang Theory

4 saker jag gjort idag:

  • Dreglat över asheta brandmän
  • Stickat (hej farmor Majja?)
  • Gått i skolan
  • Sjungit

4 saker jag avskyr:
  • Falska människor
  • Att gå upp på morgonen
  • Tråkiga människor (hata mig inte, men jag klarar inte av dom/er)
  • När folk inte skrattar åt mina skämt!!! (dom har kass humor!)

4 saker på önskelistan

  • En perfekt jul.
  • Vit iPhone 3gs 
  • Supersöta röda gummistövlisar!
  • Pengar till mina tretorn!

4 personer jag utmanar:

Elvira (som bloggar här)

Johanna L (som bloggar här)

Johanna E (som bloggar här)

Julia Bumbibjörn

 


Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ridahest :D

aaa faktiskt :D



sv; haha >:D

2010-12-15 @ 22:40:19
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0