egoboost

Ohästigt inlägg, läs om ni känner för det :)
Känner att jag är pepp som fan nu, vet inte varför. Men jag älskar verkligen Malmö, blir så glad fast allt är dåligt egentligen. Jag är liksom glad nu, i fredags fick jag massor med snälla kommentarer om att jag var vacker osv. Då blev jag ju lite glad med tanke på att jag suttit i bil ca 4 timmar och hade inte alls fixat mig. Fick iaf massa fina komplimanger. Vann sedan quizen och hade rätt på en av de klurigaste frågorna. Gick lycklig och stolt som fan från babel. Imorse när jag vaknade var jag pigg och hoppade sedan in i duschen och kände mig helfräsch, duschade och sedan fönade jag håret sedan drog vi ut på stan. Kände mig så jävla bra idag bara.
Dagar som dessa två känner jag att jag behöver fler av, liksom bara må bra och leva livet. Imorgon ska jag tyvärr hem till lilla Kalmar och jag antar att jag får ta all skit som jag inte brytt mig om dessa 3 dagar då. Menmen, det är lätt värt det! :D Nu ska jag fortsätta prata med min fina vän Louise över msn sen ska jag sova och imorgon ska jag till kattutställningen till min mamma, Stefan och Wilma. Ska även träffa de som ska ta med min lilla ögonsten till spanien :(
Shit. mina händer ser GIGANTISKA ut o.O

Kommentarer
Postat av: malin

sv; haha jag har röda byxor med, men det gäller att matcha rätt :P

2011-04-10 @ 17:22:08
URL: http://alltomponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0