Fanny FÖRSTA APRIL!

Drev bara med er om att vi gått omkull, de är FÖRSTA APRIL!

Träningen med Fanny gick SUPER! :D De var bra övningar, fick bra tips och hon hoppade super :) Hon rev en gång men de var när hon kom för nära. Trivdes bra med Hans-Olof som tränare och jag vill gärna träna för honom igen, han var pedagogisk och förklarade allt lätt och han hade roliga övningar. Han var la även upp träningen för vilken nivå och form ekipaget var i och de tycker jag är superbra! Han var väldigt bra vid framridningen och brydde sig mycket om hur man red. Precis som jag vill ha det! När vi skrittade la förresten Fanny sig ner när jag satt på XD Hon tyckte hon var klar då :D Haha, de är seriöst inget aprilskämt, lovar på mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0