Frallan!

Ligger just nu i en stor mysig och varm säng i malmö och ska alldeles strax starta lite vampire diaries och sova efter det. När jag kom fram hit hjälpte jag pappa och lyfta upp de nya sängarna, sen käkade vi sen drog vi till babel. De var någon quiz där, sjukligt kul var det! Mitt, pappas, pernillas, theos och towes lag vann ÖVERLÄGSET! 7 poäng ifrån de andra och de frågor vi fick fel på var vi sjukt nära på iaf. En av frågorna var "vad är det i påsen", de var alltså en papperskasse som han skakade på och då skulle man gissa på vad det var innuti. Jag sa en fralla och tror ni inte det var rätt? :D Är jag bäst eller bäst?
När vi kom hem satt vi och garvade åt massa yt-klipp och hade det allmänt roligt! Imorgon har jag ingen aning om hur dagen ser ut, men jag har iaf fixat ett tidsinställt inlägg med bilder. Eller jag tror det iaf. Kanske fixar ett till :)

Suppan åker förresten imorgon så ni får hålla tummarna på att resan går bra för lilla mupp<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0