Montana - Tisdag

Moa hängde med till stallet och vi var där i två timmar. Red ut barbacka en sväng och Montana var lika pigg som vanligt. Glömde dock stretcha henne efter ridpasset, bajs. Den hästen är otrolig. Montana är 23år.. Hon har gått varje dag sen torsdags. torsdag, skoj ridning i paddocken (inte så krävande, hon blev inte svettig) fredag, hårdare dressyrpass i paddocken (lite svettig) lördag, jag var inte där men jag vet att hon gick ett pass i paddocken, söndag, lång uteritt (väldigt svettig), måndag, hoppning i paddocken inte jag som red, tisdag, en kortare uteritt. fast att hon gått så pass hårt var hon lika pigg :O Nu har jag lektion, hörs ikväll efter min ridlektion. /elvira

Kommentarer
Postat av: Anna -Unghästutbildning

majja: Okej, så kan det möjlighen vara. Tycker de är för stora i kardborrespännena (;



Tråkigt, hon är så himla fin! Dock verkar hon vara ett prakt exemplar av sto

2011-04-06 @ 21:20:47
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: diana

kul med gamla hästar! En av mina medryttarhästar heter Catty och är 29 hela år och hon är en av de piggaste hästarna jag ridit ;s galen häst. men hon mår toppen och älskar att bli riden, som Montana också verkar göra :) ha det bra & kika gärna in vår blogg och läs mer om Catty & Tut!

2011-04-06 @ 21:50:03
URL: http://knasryttarna.blogg.se/
Postat av: Anna - Unghästutbildning

Sv t Majja: Haha, jamen dom ska ju vara små och nätta :P Är väll jag som är en fullblods dressyrtant. Vilja hur skydd som är nätta, annars lindar jag :P



Ston, i all ära!

2011-04-07 @ 08:42:53
URL: http://colts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0