Ridning kostar skjortan

rensade i friggeboden här hemma där jag har alla mina ridkläder. Har gett bort dessa saker till min kusin som är 8år? och som precis fått sin första ponny:
- 2 små ridhjälmar
- superliten reflexväst från pollux
- 2 ponnygrimmor
- små ridbyxor
- illrosa boxgardin (plats för benskydd, borstar och små fix)

goodbye ponnytiden, ungefär 8)

Nu ska jag ladda med nya ryktborstar, då jag inte haft några egna på ett bra tag. Ska köpa:
- pälsglans
- lädertvål + läderbalsam
- ryktborste + ryktskrapa
- tagelborste

och hej mina pengar ryker ;(
Kostar skjortan att ha häst, ösch. Ska iaf få ett träns i veckan, tummen upp för det! Och ev ett stalltäcke, begagnade är båda dock, men i hyfsat skick sen fd foderhäst.
Är det någon som vet någon som säljer dessa saker ovan för en lite billigare slant så kan ni väll hojta?
Skulle bli enormt tacksam :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0