@ school

Sitter i skolan just nu och skriver om en bok jag läst på engelskan, det är drygt som bara den. Men snart har jag fyllt ett a4 iaf! Igår kom jag hem runt 7 sen kollade jag först på Sherlock Holmes och sen på peacock med min syster. Båda var bra filmder men den sistnämnda var lite konstig x) Idag ska jag plugga lite när jag kommer hem och göra klart ett litet arbete till skolan sen ska jag börja pilla på min nya blogg och hitta insperation till en header och så. Sen ska jag packa ner mina ridsaker och så för imorgon ska jag åka och hoppa Fanny :)
Ni får en söt ovisad bild på lilla hesten<3

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: förstår dig! <3

2011-04-13 @ 21:04:39
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0