Suppan 3/4

I början var hon verkligen en åsna och vägrade göra allt jag bad henne om, hon var stel som en pinne och som en sten i munnen. Började mjuka upp henne på serpentiner och volter och efter ett tag gav hon efter lite och slappnade av mer. I galoppen var hon pigg men fin när hon väl slappnade av, dock drog hon lite i fattningarna och försökte öka och lägga sig i handen. Hon höll på massa i avsaktningarna från galoppen men de brukar hon göra för hon vill springa mer. I slutet gick hon verkligen toppen och jag var nöjd med henne hur jobbig hon än var i början :)
Lite ledsen bara att hon inte visade hur fin hon faktiskt blivit, men det får hon visa Jannike i skåne sen ist..

Ni får en bildbomb från ridpasset :)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Du lindade som jag visade ser jag :D haha (y)



Hon ser jättefin ut ^^

2011-04-03 @ 23:14:44
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Josephine

åh tack:) Hoppas det med.

Har inte varit inne här på ett tag heller, hittar aldrig rätt. Ska jannike ta henne igen?

Verkar som du har gjort ett kanonbra jobb, ser fin ut lilla hästen!:)

2011-04-04 @ 13:59:04
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0