Suppan 7/4

Sista ridpasset.
Red på ett fält vid travbanan och jag är nöjd nu, otroligt nöjd. Detta är vårat slut och vi avslutar på toppen där vi ska vara. Jag hade roligt, jag skrattade och det var ett helmysigt avslut helt enkelt. Jag har både filmer och massor med bilder från dagen, detta är en dag jag sent kommer glömma. Jag kramade henne och pussade henne i boxen innan vi åkte och sa "vi ses" innan jag började gråta, bet ihop och har faktiskt inte gråtit förrän jag såg filmerna nyss. Sitter här och gråter nu och tänker göra det tills jag mår bättre. Bjuder på lite bilder, resten får ni vänta med tills jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anna - Unghästutbildning

Majja: Obehag går att vänja bort så det är väll egentligen inget problem - men friktion och skav. Fast å andra sidan designar man inte skydd för 1'500 kronor och de sedan är skit. Veredus har ju faktiskt levererat toppen skydd hitils.



Roligt roligt, ja detta humör kan ju bli ett problem. Tösen jag har kommer förhoppningsvis kunna klättra i klasserna med - dock är hon ju bara tre än så länge. Sedan hänger det väll lite på vem som köper henne sen...



/a

2011-04-08 @ 08:15:58
URL: http://colts.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: okej:)



:( <3

2011-04-08 @ 12:04:32
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Elvira Johansson

Jätte fina bilder<3

2011-04-08 @ 16:10:18
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0