Akademisk ridkonst och underbar häst på återseende

Hellooo! Nu sitter jag uppe i Östersund hos min syster och hennes sambo. Idag har vi varit hos hennes häst Lexus. Jag har skrivit om Lexus tidigare, är ni intresserad av fakta om honom så kolla mitt allra första inlägg på bloggen. Jag ryktade denna uberfina arab, Lexus. Jag kan inte fatta att han har blivit så stor, 2år nu ju! Fina han, underbara han <3

Jag red Sino, en svart lusitano som ägs av en annnan i samma stall där Lexus står. Skulle egentligen ridit Rapé, en vit lusitano, men han har tyvärr varit halt nyligen. I alla fall så rider Sino och Rapés ägare akademisk ridkonst och det är jag otroligt intresserad av, så idag fick jag lov att rida i en akdemisk sadel och ett träns med stångbett. Det var verkligen häftigt!
Neee, nu måste jag ladda upp lite bilder och sen sova.


Fina Lexus!

En godissugen Rapé

En tjusig Rapé!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0