Bett

Imorgon ska jag hämta två bett hos Alice som jag får låna av henne, ett novabett och ett eggbett. Jag vill testa lite olika bett på Suppan både för variation och för att de ska bli mer stilla! Jag sitter med stilla hand men när hon slänger massa med huvudet och studsar och hoppar så är de inte så lätt att vara superstilla i handen och jag får så jävla dåligt samvete när jag råkar hänga kvar i handen :(
Jag har typ fobi för att råka rycka hästen i munnen, innan la jag händerna vid öronen på hästen för att inte råka rycka den i munnen efter hoppet!
(Klickbara bilder)
Jag är fullt medveten om att jag inte har något knäslut, men säg inget innan ni hoppat denna ponny.
Världens power! :')
(detta är sommaren 2009 ;))
Mina tränare har alltid skrikit på att jag måste sluta handen och våga hålla lite i tyglen!


Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - VINN JOHN WHITAKER SCHABRAK PÅ BLOGGEN! :D

sv; jag kommer typ inte ens till stallet.. D: bussarna avstängda! HOPPAS att de funkar imorn.. annars kommer jag rå-dampa D:

2011-02-11 @ 23:34:33
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0