Bus i paddocken!

Wilma och mamsi följde med upp till stallet så mamma mockade och jag fixade maten. Efter så gick vi längst ner i hagen för att hämta Suppan, Wilma fick sitta på henne till paddocken där jag tog av henne täcket och skavskyddet sen släppte jag henne där. Hon följde efter mig som en hund i början och sedan manade jag på henne så sprang hon runt och bockade ett tag. Hon tyckte de var skitskoj och hon blåste upp sig massa och kom då och då in till mig i mitten för att pussas! Hon travade av sig själv i en superlåg form och sedan fick hon gå in för kvällen :)
Fogge och Suppan pussas i hagen!(bild sen förra fredagen;))
Skitkass bild men de var mörkt ute :)

Kommentarer
Postat av: alex-xelaaa.blogg.se

Storlek S på allihop :)

2011-02-06 @ 18:23:51
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0