Dag 17.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
Detta är ett av mina favoritminnen, kopierade det från min bdb.
De var på sommaren 2009, jag & Lovisa bestämde oss för att köra lite NH med hästarna. Eller som jag såg det, vi skulle leka och busa lite bara. Jag hade inga förväntningar alls, de var liksom bara en kul grej. Jag satt upp och allt var perfekt. Hon lyssnade på minsta vink, hon gick i form, hon var lycklig och ja.. Vi dansade. De var verkligen perfekt. Vi satt sedan upp ett hinder bara för att se hur de skulle gå.. Vi höjde och vi höjde, tillslut låg hindret på 105 hela centimeter. Vi flög verkligen och ingen av oss tvekade. De finns inget jag skulle ändra på den dagen för allt var PERFEKT.

De är faktiskt så jag minns oss, även fast vi hade motgångar så är framgångarna så mycke större. Vi gick från noll till hundra tillsammans och vi var bäst och jag vet att vad som än händer kommer Anisette alltid betyda såhär mycke för mig.

Jag älskar henne mest av allt.

Kommentarer
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

shit, va duktiga.

och söta!:)

2011-02-07 @ 15:37:17
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

har du egen häst nu?:D

2011-02-07 @ 15:54:23
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: emmaa - ryttare&fotograf

sv; okejj hoppas du hittar det då!

lycka till :)

2011-02-07 @ 16:17:23
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0