Dag 19

(hoppar över 18)
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
Jag ångrar otroligt mycket, jag gör ofta saker som jag senare får ångest för att jag gjort. Jag gör ofta saker utan att tänka. Detta är iaf en av de sakerna jag ångrar mest.
Jag ångrar Att jag inte var hos mormor varenda dag sommaren 2009 när hon låg inlagd på sjukhuset. Jag har en så otrolig ångest över detta och detta är något jag aldrig kommer kunna ändra på. Jag kommer aldrig få se min mormor igen och jag fattar inte att jag insåg tidigare att jag skulle ångra detta. Anledning till det var för att jag visste att varenda gång jag såg henne må dåligt dog jag inombords. Jag klarade inte av att se henne må så dåligt och jag vet att hon bara hade mått dåligt över att se mig må dåligt.
Detta får jag ångest över ofta, jag saknar min mormor och jag spenderade inte tillräckligt med tid med henne. Jag kommer nog aldrig kunna förlåta mig själv för det.
Jag är stolt över att vara ditt barnbarn och jag kommer alltid ha dig som min förebild.
Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0