Dagens!

Dagens humör : Har känt lite att jag är King of the world idag, de är alltid najs!
Dagens saknad : Suppelimupp!
Dagens musik : Llojd, The Maine, Rihanna, Bon Iver, JLS, A rocket to the moon, Familjen mfl! Haha, ah. VÄLDIGT blandat :)
Dagens mat : knäckebröd, soppa, tacos, KAKA!
Dagens dryck : te och vatten!
Dagens klädsel : Jeans, jag är en vampyr tröja, nike tröja!
Dagens bok: Ingen!
Dagens kommentar : kaka!
Dagens roliga : Allt är roligt med mig! Jag är PARTEY!
Dagens plus : kakor?
Dagens minus : Jag har ingen tröja på mig, de är kallt.
Dagens frisyr : Plattat..?
Dagens låt: Llojd – Reptilhjärna <-- UNDERBAR! (spotify länk)

Idag är en peppdag, nu ska jag äta kakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0