Duntofflisar!

Just nu sitter jag med mina duntofflisar, lyssnar på musik och väntar på att vi ska äta. Är så hungrig att jag skulle kunna äta en häst!!!! Ska nog kolla på Love and other drugs snart, snyggingen Jake Gyllenhaal är ju med i den. Tänkte att jag skulle skriva en liten utvärdering av ridskorna jag fick för snart 5 veckor sedan. Har ju fattat en uppfattning om dom så jag tänkte att ni kunde få läsa om det. Men det blir senare ikväll för jag måste hinna med lite annat innan (kolla film, käka, måla naglarna och ringa lite samtal).
Tänkte även göra en liten lista på de som ska inhandlas direkt när jag fått mina födelsedags pengar, efter de inköpen är de 4 månader av sparade som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0