För och nackdelar!

Suppan står i ett litet privatstall ute i smedby. De finns 11 boxplatser och de är ett jättemysigt stall! Jag tänkte skriva lite för och nackdelar med stallet.
Fördelar:
Trevligt folk
Nära till 3 ridhus
Bra hagar
Lugn miljö
Bra ridvägar
Fin paddock
Fint stall
Travbana 10 min ifrån
Inga jourer
Uppvärmd sadelkammare, fikarum och toalett
m.m
Nackdelar:
Jobbig att ta sig dit (minst 40 min på buss pga dom kör omväg!)
Alltid kallare än i kalmar
Vissa bilförare gasar när de åker förbi och man sitter på hästen
Skithal väg till stallet
De värsta av allt är som skrivet folk som gasar när man möter någon, detta hände mig senast och jag blev så j*vla förbannad. De är skitfarligt och de är alltid samma människor, jag blir helt galen!
travbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0