Fullt upp!

Igår vaknade vi sen åt vi och sånt sen blev vi skjutsade upp till Suppan. Hon gick ganska bra, taggad men fin. Kommer en liten galoppfilm snart!
Efter de åkte vi till Alice stall och jag red Monne och hon red Toy, vi red på galoppvägen igen och de gick ganska bra! Kallt som bara den!!!

Efter de åkte jag hem sen fixade jag mig sen åkte jag till Jens och vi kollade på film och lite sånt. Kom hem runt 12 och då la jag mig och kollade på POTC, fast jag somnade nästan direkt!
Blev väckt för ca 20 min sen och nu har jag världens hosta och troligtvis lite feber :(:( Lovar er att ni ska få en av filmerna på Fanny och galoppfilmen på Suppan, orkar inte fixa dom något så ni får med hela köret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0