Gbg horseshow.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag och magda är förhoppningsvis i gbg på hästmessan med massa underbara personer. Vi kommer ha det skitskoj allså.  Var faktiskt 4 månader sen jag såg knäppmagda så det ska bli jätte roligt att träffa henne igen.  Kommer antagligen köpa repgrimma, barbackagjord( om dom har) kanske ett nytt träns, och massor av schabrak och benskydd och stigbyglar! Ska köpa någånting till Mikaela oxå eftersom hon bad mig så snällt. Åker till köping den 24 och kommer hem den 28 igen. När jag kommer hem ska jag testa sakerna så får ni massor av bilder. Kommer oxå vara med ellinor stora delen av lovet. Så på lovet lovar jag att ni kommer få massor av bilder.
Jag saknar dig så himla mycket.. skulle kunna göra allt för och få se dig igen.


Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - VINN JOHN WHITAKER SCHABRAK PÅ BLOGGEN! :D

SV; HEJNUBLEVJAGINTEALLSJÄTTESUPERDUPERAVIS!

2011-02-18 @ 20:16:45
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu är det så att jag gärna skulle vilja ha några förslag på bloggar som jag kan följa.

Gärna blogg om hästar.

Mycket inlägg.

Några tips?

Kram Matilda

2011-02-18 @ 20:58:43
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0