HATA snö.

Jag hatar snö, jag skojar inte. Livet hade varit bättre utan snö!!!!
Idag hade jag planerat att rida i paddocken, tror ni jag kunde det?! -.-
NEJ! för de har snöat, och fryst. JAG HATAR DET!
Jag är arg nu på riktigt!
Eftersom jag inte orkade rida till ett ridhus för jag inte visste riktigt när jag skulle bli hämtad red jag till ett fält. De blåste hur mycket som helst och snön snärtade mig i ansiktet. De gjorde ont!!! Men Suppan var lika glad för de, sprallig, dampig och supertaggad. Hon galopperade i skrittakt på väg till fältet för hon var så taggad! När vi väl kom fram gick hon bara i skänkelvikning i typ 10 min, hon var superspänd! Efter ett tar slappnade hon av och jag kunde börja rida någorlunda ordentligt! Hon var verkligen superfin ibland men f*n va jag fick rida för att få henne dit!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0