Ny blogg.

Jag har skaffat en ny blogg, dock ska den renoveras och jag kommer inte börja blogga där än! Om kanske 1 månad eller så! Måste få ett webbsideprogram till min data och lite nytt till mitt photoshop. Men jag kommer byta blogg! Jag känner att jag måste ha en egen blogg för att kunna vara mer personlig, jag känner mig så ytlig här!
Men som sagt byter jag inte blogg förrän om ca 1 månad, då har jag troligtvis en liten ponny hemma med så de är lite att se fram emot!
Detta är min bloggheader på min andra blogg och jag ÄLSKAR den! Tyvärr kan jag inte ha den för de är bara bilder på Dattan och Anisette. På den nya ska de vara på mig och Suppan!
Carro har gjort denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0