Random saker om mig!

- Jag älskar kuddar och täcken. Sover med minst 3 täcken varje natt.
- När jag var liten sa jag att jag skulle bli en hund när jag blev stor.
- På en kväll använder jag ibland 7 glas. Varenda gång jag tar dricka tar jag alltid ett nyss glas, sen igår har jag användt 10 glas.
- Jag hatar att vara snäll mot människor jag ogillar.
- Jag blir väldigt lätt irreterad om någon säger emot mig eller säger något jag inte håller med om.
- Jag älskar att måla naglarna och jag kan måla om dom 3 gånger på en kväll om jag har tråkigt.
- Jag vill egentligen hoppa av skolan och jobba ist.
- Jag kan inte uttala R ordentligt, ist hoppar jag över R. Säger väktabletter ist för värktabletter.
- Jag har en leverfläck mitt på näsan och de är jättemånga som tror att de är smuts.
- Jag har supersvårt att lita på folk, de finns inte en endaste person som vet allt om mig för jag vågar inte säga allt till någon.
- Jag bryr mig aldrig om vad folk tycker om mig, tycker någon att jag är dum i huvudet är det deras problem.
- Jag lyckas med ALLT! Är verkligen den klantigaste personen på jorden.
- Jag ÄLSKAR att ta retard bilder där man ser ut som värsta mongot!
HAHA! ett perfekt exempel x'D Denna bild togs denna veckan och detta är den mest normala typ!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha du är inte ensam om att vara klantig kan jag lova xd

var gärna med i veckans blogg :)

http://asslatjejerna.blogg.se/2011/february/veckans-blogg-v4.html

2011-02-19 @ 17:50:57
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0