Ridskolan

Red på ridskolan idag, gick toppen! Hade Mistral och red barbacka. Hade en liten repetion på förra veckans övningar med tempoväxklingar och övergångar. Den gången gick det skitkasst.. Idag gick Mistral jätte fint, vi hade lite krux ibörjan när jag ville svänga och inte han. Men efter lite snack så var vi på samma spår och resten av ridlektionen gick verkligen toppen. Fick massa goda ord från ridläraren efteråt :)

Bara för att jag aldrig laddat upp någon egobild på mig själv, så får det la bli en:



Yeah!
Just nu vill jag bara berätta för mina närmsta vänner och bästa familj hur mycket jag tycker om dom. Åh, utan er hade jag inte vart jag. Och jag gillar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0