skoolooooooooooooooo

Idag var jag absolut inte på humör, haha! Min vikarielärare i syslöjd.. hm ja.. Jag skulle göra en kudde men hon började rita ut och allt och då blev jag förbannad och röt: Men gör allt själv då förfan.. =( haha.. stackarn var ju inte meningen att vara såå elak.. =(
_
Igår red jag barbacka, och det blev en vääldigt lång galoppsträcka och sen fick hon sträcka ut sig ordentligt med en galopp. Gissa vem som har träningsvärk i benen?;) inte Corona iaf..
Hon fick en  vila idag. Så när jag kom till stallet så ställde jag ut henne på stallgången så fick pappa gosa lite med henne! Självklart gosade jag med henne och hon blev gaalen när vi gjorde iordning godis, hon ville vara med och fjäska lite, ( allstå ja pussar i mängdet!) Mockade as noga idag lika ren som igår när jag hade i nytt spån i HELA boxen ;)
______________________________________________________________________________________________

Eftersom ingen mejlade på det johanna la ut åt mig på klubbens hemsida så lägger jag ut dom på hastnet i hopp om att nåågon ska vara intreserade.. haha!

http://hastnet.se/begmarknad/sok/annons.php?aid=278684&kid=
http://hastnet.se/begmarknad/sok/annons.php?aid=278678
http://hastnet.se/begmarknad/sok/annons.php?aid=278682
Haha ronna är elak :( Hon älskar tydligen att slänga av mig, eller ah göra så ja ramlar av. Titta vad glad hon ser ut! :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0