Stallet.

Var till stallet och red. När några meter innan vi skulle svänga in till stallet så var hästarna ute på vägen. Dom hade såklart rymt, men dom hade anledning till det - eftersom det stod två älgar brevid hagen, hästar hatar ju lukten av älgar så jag förstår dom. Tycker själv älgar är läskiga ibland, och ibland inte. Men pappa är ju jägare så ja.. men får väl bli van till slut.

Eftersom googel efterblivna chrome är envis och vill inte ha rader mellan styckerna så får ni leva tills dom har löst problemet.

Testade pessoat även om jag har något emot det, och tog snodden oxå, hon gick jätte fint! Har typ aldrig gått så bra som idag. Vi travade och galopperade mycket, försökte testa galoppombyten. ( Vi red på gärdet där det inte fanns så mycket snö och inte lika glingt) Gick jätte bra! Sen så beslöt vi och hämta hinderstöden och några bommar och hoppade lite! Sjukt kul, hoppade upp till 110 cm. Duktig tjej jag har! Ska nog börja rida på pessoat mera tror jag eftersom hon lyssnade så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0